Trustpilot
GRATIS FRAGT VED KØB OVER 499KR
HURTIG LEVERING 1-3 HVERDAGE
Gratis fragt i Københavnsområdet
14 DAGES FORTRYDELSESRET

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger


Virksomhedens juridiske navn. MatzStore - enkeltmandsvirksomhed
CVR-nr. 41897694
Adresse. Lergravsvej 76, st. tv.
Mailadresse: bymatzstore@gmail.com 
Telefonnummer: +4531441465

Obs! Vores returadresse er: 

2pklip

Nørrebrogade 185 

2200 København N 

Betaling

Da vi bruger onpay som betalingsgateway, kan du betale med alle gængse betalingskort, MobilPay, Apple Pay, Google Pay.

Reservation af beløb:

Betaler du med et internationalt betalingskort, reseveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen eller

2) Pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder 

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Dog tager vi ikke imod Amercan express, ViaBill eller Diners. 

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

Fragt

Ved køb på webshoppen, tilbyder vi flere forskellige leveringsformer. Overordnet for alle leveringsformer, er levering kun muligt i Danmark. Derudover er Express levering kun en mulighed i Københavns området.    

Du vil med GLS pakkeshop, kunne få leveret din pakke til hele landet indenfor 1-3 dage. Prisen for dette er 46kr. 

Med Postnord MyPack Collect levering, vil du få leveret din pakke, til den ønskede pakkebosk eller postnord posthus indenfor 1-3 dage. Prisen for dette er 50kr. 

Vi tilbyder som noget særligt Expres levering i København, hvor du vil få din pakke leveret til den ønskede adresse i Københavns området indenfor samme dag, hvis du bestiller inden kl. 14. Dette gælder dog kun i hverdage. Prisen for dette er 65kr. Hvis det skulle forekomme, at ingen er hjemme ved levering og andet ikke er aftalt, vil varen tages med retur og kunden bedes betale for ny levering. (OBS. Express levering gælder kun i Københavns området og i hverdage)

Det er derudover også muligt at afhente dine varer efter aftale hos salon 2pklip. Hvor du vil modtage en besked når ordren kan afhentes. Adr: Nørrebrogade 185. Denne fragtmetode koster ikke noget.

Det er fra d. 10/12 til d. 30/12 muligt at bestille gratis fragt, hjem til døren inden for 1-2 dage efter bestilling i københavnsområdet. Hvis det skulle forekomme, at ingen er hjemme ved levering, sættes pakke foran hoveddøren, hvis andet ikke er aftalt. Gælder kun i Københavnsområdet.

Ved køb over 499kr er leveringen gratis. Dog ikke med express leveringen. 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til  bymatzstore@gmail.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering 
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
   

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af forseglede vare, som af sunhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. 

Fortrydelsesret på gaveindpakning bortfalder når ydelsen er udført.
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefalder, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den orginale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. 


 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

2pklip 

Nørrebrogade 185

2200 København N
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Mod forudgående aftale.  

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

2pklip

Nørrebrogade 185

2200 København N
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Grunden til varen sendes tilbage:

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos MatzStore og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på https://matzstore.dk er Victor Blicher.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: bymatzstore@gmail.com   

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på mailadresse: bymatzstore@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Nævnenes Hus 

Toldboden 2

8800 Viborg 

https://naevneneshus.dk/start-din-klage/maeglingsteamet-for-forbrugerklager-og-forbrugerklagenaevnet/

 
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.12.2023

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hent fortydelsesformular

 

 

Privatlivspolitik Cookiepolitik